ثبات قیمت آهن در روز پایانی هفته
نوشته شده توسط : آهن پرایس

در معاملات انجام شده طی روز گذشته شمش و مقاطع فولادی برای پنجمین روز متوالی ثبات قیمتی خود را حفظ کردند و اکثر تولیدکنندگان تغییر در نرخ محصولات خود را به هفته آینده موکول کردند. به گزارش آهن پرایس در اخبار بازار آهن، کارخانه تولیدکننده میلگرد آجدار راد همدان طی دو روز متوالی قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کرد و با توجه به اینکه بازار در حال حاضر بیشتر میل به کاهش قیمت دارد، انتظار می رود تغییرات قیمتی این کارخانه از هفته آینده آغاز گردد.

اما در این میان کارخانه هایی هستند که طی روز گذشته اعلام قیمت نداشتند و با شروع ساعت کاری روز جاری اقدام به کاهش قیمت محصولات خود کردند؛ از این رو کارخانه آناهیتا گیلان که طی روز اخیر اقدام به اعلام قیمت نکرده بود، امروز قیمت میلگردهای آجدار خود را با ۱۰۰ تومان کاهش در ازای هر کیلو اعلام کرد. این کارخانه قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۴ تولیدی خود را پس از ۱۰۰ تومان کاهش قیمت، کیلویی ۴۷۸۰ تومان در لیست فروش ثبت کرده است.

کارخانه حسن رود نیز از آن دسته کارخانه هایی است که طی روز جاری قیمت محصولات تولیدی خود را کاهش داده است. این کارخانه با کاهش ۱۰۰ تومانی به ازای هر کیلو، قیمت میلگرد آجدار سایز ۱۶ خود را کیلویی ۴۶۶۰ تومان اعلام کرده است. از سوی دیگر کارخانه تولید کننده نبشی و ناودانی ناب تبریز با کاهش ۱۵۰ تومانی به ازای هر کیلو اقدام به فروش محصولات خود طی روز جاری کرده است. اکثر کارخانه های تولیدکننده پروفیل و تعدادی از کارخانه های میلگرد آجدار ترجیح دادند در آخرین روز از هفته جاری قیمت محصولات خود را ثابت اعلام کنند.

با توجه به آمارهای به دست آمده  از اخبار قیمت آهن و روند نسبتا ثابت بازار، احتمال می روند فاز تغییر قیمت ها به هفته آینده موکول شود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.





:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: